Digital Post og digital fuldmagt

Her finder du generel info om Digital Post. Læs også om læse- og skriveadgang, fritagelse og Digital Fuldmagt.

Værd at vide

Brug altid Digital Post, når du sender besked til det offentlige. For din sikkerheds skyld. Vi får din post - og du får svar - hurtigere. Når du sender post via din digitale postkasse, sender du det krypteret. 

Er du ikke selv digital, eller er en du kender ikke klædt på til den digitale verden, vi lever i, så er der hjælp at hente i Borgerservice, hvis du har spørgsmål til læse- og skriveadgang, fritagelse eller digital post generelt. Husk at medbringe dit MitID, hvis du har et, og bestil tid hvis du vil undgå ventetid. Husk altid legitimation, når du besøger Borgerservice.

Du kan også lave en Digital Fuldmagt, så en pårørende kan handle på dine vegne i en række selvbetjeningsløsninger fra offentlige myndigheder. Du kan både søge her på siden og finde et link til mere info.

Har du spørgsmål?

Borgerservice
Torvet 5
7400 Herning

Tlf.: 96 28 24 00
@: borgerservice@herning.dk

Se åbningstider

Bestil tid

Vi anbefaler, at du bestiller en tid og springer køen over.

Bestil tid

Vi anbefaler brug af sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.

Skriv via Borger.dk (Borger)

Skriv via Virk.dk (Virksomhed)

 

Giv os din feedback

Hvad synes du om siden?