Betaling til kommunen

Luk alle
Åben alle

Indbetalingskort

Når vi sender en regning, hæfter vi et indbetalingskort ved. Du skal bruge dette kort for at foretage en korrekt betaling af regningen.

Det er muligt at melde de fleste regninger til Betalingsservice. Du kan se på indbetalingskortet eller fakturaen, om det kan lade sig gøre.

Du skal have indbetalingskortet med, hvis du betaler på posthus eller i pengeinstitut. Du kan også betale via netbank eller lignende ved at bruge koden nederst på indbetalingskortet. 

Derudover har du mulighed for at bruge løsningen 'Mit Betalingsoverblik' til dine indbetalinger. Via denne løsning kan du betale med kort eller MobilePay. Du finder den under selvbetjening.

Betaling uden Indbetalingskort

Hvis du gerne vil betale et beløb til os, uden at du har modtaget en regning eller opkrævning, kan du overføre et beløb til vores bankkonto. Det kan du også, hvis dit indbetalingskort er blevet væk.

Vi skal kunne se, hvem pengene kommer fra. Det er derfor vigtigt, at du skriver:

  • Hvem der betaler (for eksempel navn, fødselsdato eller CVR-nummer).
  • Hvad du betaler for (eksempelvis institution, fakturanummer på regning eller lignende).

Vores bankoplysninger:

Nordea
Registreringsnummer 2210 Kontonummer 0746235437

Swift kode: NDEADKKK
IBAN kontonummer: DK2820000746235437

Se også

Den Digitale Hotline

Brug for hjælp til digital selvbetjening? DDH logo

Ring 70200000 - dag, aften og weekend

Åbningstider:

Kontaktinfo

Regnskab

Tlf.: 96 28 23 00
Mail: kommunen@herning.dk

Se telefontider

Vi anbefaler brug af sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.