Ansøgning til §18-puljen 2024 i Herning Kommune

Ansøgningen indtastes direkte på hjemmesiden.

Alle felter der er markeret med en * skal udfyldes.

Skemaet indeholder en række oplysninger om jeres forening (cvr.nr., kontaktperson, antal medlemmer og meget andet). Hav disse informationer klar, da det ikke er muligt at gemme midtvejs i indtastningen.

Hav også filer med vedtægter og regnskaber klar, inden du begynder at udfylde skemaet.

Ansøgning til §18-puljen i 2025

Om ansøgeren
Oplys mailadresse, så I kan få svar på ansøgningen.
Skal indsendes for nye foreninger eller hvis foreningen har ændret i vedtægterne siden sidste ansøgning. Det er muligt at indsende flere filer samtidig. Alle filer markeres op og uploades på én gang.
Send seneste godkendte regnskab. Nye foreninger kan indsende budget. Der er muligt at indsende flere filer samtidig. Alle skal markeres op og uploades på én gang.

Målgruppe for jeres indsats *

Vælg én af nedenstående målgrupper.







Ansøgning
Angiv beløb i kr. pr. dags dato.
FAKTA om foreningen
Andet

Samtykke *

Kontaktinfo

Louise Theilgaard Nikolajsen
Specialkonsulent
Tlf. 96 28 40 51
Mail: louise.theilgaard@herning.dk

Helle Dam
Administrativ medarbejder
Tlf. 96 28 45 37
Mail: hpahd@herning.dk 

Vi anbefaler brug af sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.