Grønne poser til Madaffald

• Herning Kommunes Genbrugspladser (Herning, Sunds, Aulum, Vildbjerg, Kibæk, Sdr. Felding, Ørnhøj og Sørvad).
  • Genbrugsbutikken ved Herning Genbrugsplads.
  • Herning Kommunes Borgerservice
  • Herning Kommunes Biblioteker (Herning, Sunds, Aulum, Vildbjerg, Kibæk og Hammerum-Gjellerup).
  • Herning Kommunes Aktivitetscentre/ -huse:
    • Aktivitetscentre/ -huse i Øst (Koloritten og Holtbjerg i Herning samt Toftebo i Hammerum).
    • Aktivitetscentre/ -huse i Nord (Ågården i Vildbjerg, Kastaniegården i Aulum, Sunds Aktiv Center, Bøgely i Haderup).
    • Aktivitetscentre/ -huse i Syd (Engholm i Sdr. Felding, Lind Aktivitetscenter, Rosenlund Centret i Snejbjerg).
    • Aktivitetscentre/ -huse i Vest (Fuglsangsø Aktivitetscenter og Aktiv Centret, Brorsonsvej i Herning).

Desuden kan borgere, der får hjemmehjælp eller får bragt mad ud fra "Dit lokale køkken" få poser bragt hjem.

Hvis du ikke har mulighed for, at hente nogen af vores poser eller en anden pose størrelse passer bedre i dit affaldssystem, står det dig frit for at anvende den pose der passer dig bedst. Det eneste krav er, at posen IKKE må være bionedbrydelig og den skal være i et tyndt materiale.

Genbrug og Affald
Skolegade 12A