Digital Post

Dine fordele ved Digital Post

  • Vi får din post - og du får svar - hurtigere.

  • Når du sender post via din digitale postkasse, sender du det krypteret. 

  • Din post bliver automatisk gemt og opbevaret i postkassen.

  • Du kan tilgå den på alle computere.

Vores fordele 

  • Som offentlig myndighed må vi kun sende fortrolige informationer på en krypteret kanal.

  • Vi kan spare penge på at sende og modtage post digitalt.

  • Derudover sparer vi arbejdstid.

Har du brug for hjælp?

Skal du have hjælp til eksempelvis fritagelse eller læseadgang, kan vi hjælpe dig, hvis du møder op i Borgerservice. Husk at medbringe dit MitID, hvis du har et, og bestil tid hvis du vil undgå ventetid.

Den Digitale Hotline

Brug for hjælp til digital selvbetjening? DDH logo

Ring 70200000 - dag, aften og weekend

Åbningstider:

Kontaktinfo

Borgerservice
Torvet 5
7400 Herning

Tlf.: 96 28 24 00
Mail: borgerservice@herning.dk

Åbningstider for fremmøde

Telefontider

Vi anbefaler brug af sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.