Kontor-elev

Du kan uddanne dig til administrativ medarbejder ved Herning Kommune - læs mere her

Uddannelsen er på to år og veksler mellem praktik og skoleophold. Starttidspunkt er 15. august.

I elevtiden på kommer du rundt i to forvaltninger/afdelinger, hvor du vil få tildelt selvstændige og spændende arbejdsopgaver. Du bliver tilknyttet en uddannelsesansvarlig, som vil stå til rådighed for dig gennem uddannelsesforløbet.

Som elev ved Herning Kommune opfattes du som ligeværdig medarbejder med respekt for, at du er under uddannelse.

Skoleophold:

Under elevtiden ved Herning Kommune skal du også tilegne dig teoretisk viden indenfor området offentlig administration. Du skal i løbet af den 2-årige elevperiode deltage i 3 skoleophold på i alt 13 uger. I slutningen af uddannelsen skal du udarbejde en fagprøve, som skal forsvares til en mundtlig eksamen.

Dekorativt foto

Kontaktinfo

Tine Sønderup Olesen
HR koordinator
Tlf.: 96282545
Mobil: 29160688
Send e-mail til hrjto@herning.dk

 

Brug altid en sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.